Bir haftadır kasik ağrılarım var dün hastaneye gittim idrar testi yapti doktor laborant enfeksiyon olmadığını söyledi ama doktor suya konulup içilen bir ilaç verdi tek dozluk gebelere verdiğim ilaç bu dedi ne olur ne olmaz bunu kullan dedi bir haftadan beri kasıklarım ağrıyordu şuan ise belim ve sağ kasığm ağrıyor bazen de sol taraf ve bugün sürekli iğne batması hissi var ümitleniyorum inşallah hamileyimdir ne düşünüyorsunuz 🙏