sehri_hzr Düşük iğnesi vuruluyorum 19 haftalığım haftalık verdi ama iğneden sonra 2 gün bebeğim hareket etmiyor neden olabilir baya net hissederdim
Matmazel_ Ben pruloton depot kullandım 19 haftadan 32 ye kadar ama öyle azaltmadı alakalı olacağını düşünmüyorum bebeğe direk etki eden bişey değil çünkü rahim kasılmasını durduruyor sdece
sehri_hzr Matmazel_ banada ondan verdi ama ben kendimi kastığım için iğnede sanırım ondan gidince soracam bakalım
Mom047 Ben tetonoz aşısından sonra hareketsiz hissettim.Doktora gittim normal dedi.Aşılardan ister istemez etkileniyor bebek.Ama için rahat olması için kontrole git yine
sehri_hzr menekseren ben her gün hissediyorum hatta bazen 😊çok tatlı Bi tekme yiyorum ama kendi çapımda tabi çok met değil ama hissediyorum yani