merve031 Sleepy bebek bezi 1 numarayı kaç tane almalıyım sizce ? 1 numara 100 adet aldım yeterli mi acaba . 2 numaraya ne zaman geçeriz acaba
CigdemSenol merve031 2 numaraya 5 kilodan sonra geçiliyor. Bebeğinizin ortalama kilosu kac ise ona göre hesaplayabilirsiniz. Ki ilk dogdugunda daha fazla kaka yapıyorlar. 100 lu alabilirsiniz.
ozlemak42 merve031 100 adet az Canım öncelikle numaralara gecis bebeğin kilosuyla alakali ben hep + li kullandim mesela daha 5 e gecemedim kızım 2 yasinda ama uzun boylu zayıf
Eymenbby4 merve031 herkesle farklı ben 2numara ile başladım çok rahat ettim ilk 1hafta sadece göbek bağından dolayı sıkıntı oldu ama katladım bezi 1numara isterseniz alın ama 2paket değil ablam resmen 1paket 100adet bezin 60tanesini kullandı 2ye geçti
Hafsa123 Bebekten bebeğe farklılık göaterebilir ben çok kullandım çünki isali vardı ama normalde bence 100 lü yeterli hemen büyüyolar
merve031 Pek kilolu olduğu söylenemez anne karnında . O halde şimdilik 100 adet yeterli daha sonra ihtiyaç doğrultusunda tedarik edeyim teşekkür ederim kızlar💕💕
Eiremsirin merve031 arkadaşım 70 lik tam 4 paket kullanmıştı bende 70 lik 3 paket aldım kilo olarak bizimki biraz fazla o yüzden 2 ye daha erken geçebilirim diye 3 aldım
[silindi] merve031 bence cok fazla ben 1 numara 20ntane 2 nunara 20 tane aldım bebeğin cildine ya uyar ya uymaz değiştirmek zorunda kalırım elimde patlar