aiseerol yeni başladım ben 26. haftadayım. Sizin gibi haftada 2 balık yiyordum ama çok tiksindim, sağlık ocağında söyledim artık yiyemiyorum diye, bunu tavsiye ettiler. Doktora gittiğimde de danışıp devam edeceğim. Eczacılar da bu markayı önerdiler hamileler için çoğu vitamini içeriyor dediler.