Margaret ikisi de yasak zaten düşünmene gerek yok, telefon açıp tebrik et, uygun ama ileri bir zamanda görmeye gelmeyi istediğini söyle, çok yakınınsa evine bir çiçek gönderirsin. Bence ona bile gerek yok yakın arkadaşsa kendisinin zaten anlayışlı olmasıngerekir