AhmetPelinKl bende normal olursa epidürel istiyorum. Benim bildiklerim şunlar : 4 cm açıklıktan sonra iğne vuruluyor, bacakları hissediyormuşsun ama ıkınmayı da yönlendirme ile yapıyormuşsun. Bazılarında sonrasında bir süreliğine ağrı oluyormuş bel ağrısı, bazılarında da hiç olmuyormuş.