umutyigit ilk gittiğim sırada küçük sancılar dedi 2saat sonrasına tekrar çağırdı onda daha fazla ve sıklıkta çıkmış açılma olmadığı için artarsa mutlaka gel dedi. Şimdide var kasılmalarım hatta çok şiddetli belime vuruyor ama sıkıntı şu ki düzensiz yalancı sancı gibi görümcemde doktor oda haftana gelene kadar sadece uzan ve ayaklarının altına krlent koy diyor.