riverandsun Biz 36 haftalık olduk. Doğum 20 nisanda olacak yüksek ihtimalle. Hafif kasık ağrılarım var. Onun dışında heyecan var. 2. gebelik olmasına rağmen heyecanla sabırsızlıkla bekliyorum kızımı. Sizler nasılsınız?
limonluchescake riverandsun 38+4. Suanlıl belirti yok bakalım. Heyecan icindeyiz biz de. İlk gebelik :)
Zeynep_adem58 riverandsun 36+2de benim bebegim makat gelis ti 35 te normalmi olucam sezeeryanmi bilmiyorum neler bekliyor bilmiyorum bolca sitres var
FTSKRT 37+1 4.gebeligim korku çok var duyan sanki ilk diyor ama ne bilim insan korkyr Işte sağlıkla gelsinler genişler ins
riverandsun FTSKRT ah arkada başka evlatlar olunca tek derdimiz doğurmak olmuyor ki. Ben şimdi hep diğer kızımı düşünüp ben hastanedeyken napacak nasıl olacak diye takılıyorum. Çok şükür çok olgun ve anlayışlı kuzum ama işte annelik
Yasemin0518 riverandsun kendimi çok kastım ve korktum açıkçası ilk gebeliğim 😟 hafif bir kahverengi bir şey geldi akşam üzeri beni yine yanına çağırdı bu sefer yine çatı muayenesi yaptı bebeğimin başı yukarıdaymış c. Tesi ye kadar gün verdi dönerse normal yapacagız dedi dönmezse sezeryan dedi bilmiyorum çok korkuyorum çok endişeliyim beni ne bekliyor şu 3 günde
riverandsun Zeynep_adem58 sağlıkla gelsinlerde. Benim ilk doğumum sezaryendi bu da öyle olacak. Makat geliş dedi dr ilkinde 37. Hafta döndü sıpa. Ama ben sezaryen oldum çok korktum normal doğumdan.
Sumeyye1134 riverandsun bu gün itibariyle 37 oldum ben de muhtemel doğum tarihi 23 Nisan olarak gözüküyor ama bakalım ne zaman gelicek bebiş 😍
riverandsun Yasemin0518 korkacak hiç bir şey yok. Nasıl gelirse gelsin önemli değil. Sağlıkla gelsinler sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏
Nur0512 riverandsun 36+2 yiz uygulamaya göre 27 Nisan gözüküyor ama o kadar bekliycegimi sanmıyorum 😄🙈 baş aşşagı dönmüş bizim oğlan bol bol yürü dedi doktorum kanala girmesi için 🤰🚶♀️😊