Hayalizlerim Dün e bebekten bebek arabası aldım 1800 TL yarın da hediye çeki kampanyası başlıyormuş çalışanlar da hiç bişey söylemedi bilseydim beklerdim 350 TL Çek hakkım oluyordu sizce ne yapmalıyım iade falan olmuyor mu?
Minnosunannesiii Hayalizlerim yarın git iade ediyorum de sebebini de söyle açık açık mecbur iade almak zorundalar
Annisno Hayalizlerim kesinlikle iade et yeniden al. Bizide öyle kazıkladılar saf gibi iade etmedim çok pişmanım
ece89 Hayalizlerim Mağazayı arayıp sorsanız almıyoruz iade diyebilirler direk arabayı götürün mağazaya ve söyleyin durumu valla kimse zengin değil 100tl bile çek olsa gene bi ihtiyaç eksilir.
Hayalizlerim Minnosunannesiii Annisno bebek arabasını iade alıyorlarmı bilmediğim için kararsız kaldım ya 350 TL de az değil yani birsürü eksiğim var onları tamamlardım yarın mağazayı arayıp sorsam mı?
Minnosunannesiii Hayalizlerim alırlar daha kullanılmamış sonuçta mecbur lar almaya yada snaa 350 TL hak verirler
Annisno Hayalizlerim bence arayıp sorma direkt götür kasada iade etmek istiyorum de. Çünkü ben sorduğumda kabul etmediler ama kasada direkt iade etseydim hiç bir şey diyemezlerdi.
Hayalizlerim Minnosunannesiii Annisno butterfly_ zaten ürünü tekrar alacağım yanımda götürmeme gerek varmıdır ki faturam var o şekilde işlem yapamazlarmı
Hayalizlerim ece89 1incir Minnosunannesiii butterfly_ haklısınız valla eşim boşver falan dedi ama az parada değil yani götüreceğim insanları aptal yerine koyuyorlar bilgilendirseler iki gün sonra alırdım sanki kendi ceplerinden çıkıyor
Minnosunannesiii Hayalizlerim yok sen arabayı götür zorluk çıkarırlar iasde ediyorum kullanmadım de vazgeçtim de madem böyle bir kampanya var nasıl bilgilendirme yapılmaz de
1incir Alırlar tabi aramayın götürün kasaya iade olcak diyin. Sebebi olmak zorunda değil kuşlanılmamıs zaten
esra556141 Hayalizlerim mecbur yapmalari lazim bi ürünün 15 gun içinde iade hakki var sessiz kalirsaniz almamaya calisirlar belki ama sesinizi cikarin yani edicem diyin tuketici haklarina veririm diyin tabiri caizse boyle seylerde biraz cirkeflik ise yariyo sessiz kalana yok deyip geciyolar
Meloss37 Hayalizlerim kasaya git iade etmek istiyorum de sonra gene aynısını satın almak ıstersen alırsın yada parayı aldıktan sonra başka ebebektende alabılırsın ama iade yapılıyor genelde kullanılmamış paketi açılmamış olunca
Meloss37 Hayalizlerim onu bildirirsen olmazsa iade nedenine rengi hoşumagitöedi yada farklı alıcam diyip iadede bulun başka ebebeğe git ordan yenisini al iade yapamıyoruz derse biraz sesini çıkart
tatlissannee Ben geçen baby me nin losyonunu aldım eve gelince kokladım kokusunu hiç sevmedim gittim iade ettim 13 tllik bişeydi ama iade aldılar sonuç olarak seninde alırlar bence canım. Biraz müşteri kaybetmekten korkuyorlarmış çalışanları o yüzden alırlarr
winteriscoming sehri_hzr e bebek İnternet sitesine girin kampanya duyurusunda tüm şartlar var 250 tl ye 50 tl den başlıyor katlanarak devam ediyor