Gamzehalil17 13 haftalık hamileyim.3 gündür normaldan daha cok idrara cıkıyorum.yanma yok.azda gelmiyor.yinede korktum.su içsem lavabom geliyor.Normalmi siZce?
Senayyalcin Gamzehalil17 Çok normal ,hamilesiniz.36 haftalığım ve sadece gece uyumadan önce 20 kere gidiyorum idrar kesesine baskı oluşturuyor bebekler.
Miumiu Gamzehalil17 Çok çok normal canım. Ben 25. Haftamdayım bir süre azalmıştı sık idrara çıkmam şimdi bebiş büyüdükçe gene arttı🤷🏼♀️ Bir de oğluşumun pozisyonu ters hareket ettiği an tuvalete zor yetişiyorum 😂
kucuktosbik27 Gamzehalil17 tuvalete gitmek hamileliğin şşanındandır ya 😂yatağayatmadan tuvalete gidersin yatağa yatarsın geri kalkar tuvalete gidersin gene 😂😂 normal bunlar 1 aya normale döner tabi hamilelikte biraz sık gidiliyor ☺️
Tsngamze Daha yolun başındasın sonraki haftalarda tuvaletten çıkmadan yine gelecek tuvaletin her 5dk da bir istersen hiç sıvı tüketme farketmeyecek kafayı yeme noktasına geleceksin ben 7 aydır çekiyorum 😂🤦🏻♀️
Gamzehalil17 Tsngamze biraz korkuttular ilk gebelik olunca tecrübesiz oluyor ğnsan yok enfeksiyon yok düşük belirtisi Allah korusun kimse normal demedi hamilelik demedi
Tsngamze Gamzehalil17 Enfeksiyon normal ben şuan 7 aylık hamileyim 5. haftamdan beri 3 defa enfeksiyon oldum en son 2 hafta önce yine çıktı ama bebeğe bir zararı yok doktor antibiyotik veriyor ve temizleniyor sık tuvalete çıkmakta çok çok normal hamilelikte hormonlar değişiyor korkacak hiç bir şey yok benimde ilk hamileliğim kimsenin lafına bakıpta stres yapma sakın
Gamzehalil17 Tsngamze çok teşekkür ederim kontrolime 12 gün var dahaa korktum dedim hemen mi gitsem diye 🥲
Tsngamze Gamzehalil17 Yok kanama olmadığı sürece korkmana gerek yok zamanla daha tecrübeli olacaksın bir şey olduğu zaman etrafına sormak yerine YouTube’da uzman doktorların videoları var izle onlar anlatıyor zaten ☺️