ArminN Kızlar tahlil sonuçlarım çıktıda avidite yüksek yazıyor netten araştırdım yüksek se eğer önceden geçirildiğini söylüyor bu konu hakkında bilgisi olan varmı
pamuktenlim ArminN avidite yüksek iyi bşy canım bağışıklığın var demek çok önce geçirmişsin demek korkulacak bşy yok yani
_Elifffffff_ ArminN ayy hadi geçmiş olsun yüksek avidite iyi birşey kaç geldi oraniniz?? Vuris veya enfeksiyonu baya bi zman önceden gecirdiginizi belli eder. Bende yaptırmış biri olrak söylüyorum