secoz Kızlar kızlar iyi geceler 😘 ben 6haftalık hamileyim biraz balık etliyim ama o kadar göbeğim yoktu şuan aşırı karnım büyük normal mi tabi 4 5 aylık bebek gibi maşallah 😁
aeh secoz ilk zamanlar şişkinlik oluyor bi zaman sonra iner kilo varsa 6 aydan sonra hamile göbeği olmaya başlar. bende kiloluyum bu şekilde oldu benim 2 gebeliğimde de