duygum19 Kızlar yavaş yavaş sona doğru yaklaşıyorum devlette doğum yapan varmı kartal lütfü kırdar egitim arastirma da yapan varmı doğumunu ve odaları nasıl acaba biraz tedirginim doğumdan sonra mı refakatçi alıyorlar yanınıza??
1Dygs1 duygum19 kuzenim Gazi yıldız’da doğum yaptı eğitim Araştırma Kartal Arkadaşım önder sakin de yapti , ikiside çok iyi doktorlar
Tuuanammm duygum19 bende son kontrollere oraya gıdıuorum.dogumu orda dusunuyorum gazı Yıldız cok ıyı hastanede özel gıbı tertemızdı bende merak ediyorum ınsallah dogum da ıyı olur.
1Dygs1 duygum19 evet evet iki doktor da Lütfi Kırdar Hastanesi’nde Gazi Yıldız ve önder sakin ikisi de mükemmel
duygum19 1Dygs1 maalesef o doktorlara randdvu bulamadım burcu kara diye bi bayan doktora randevu aldım randevu almak bile zor yani. Odaları nasıl acaba ve refakatçi alıyorlarmı doğum öncesi
duygum19 1Dygs1 yok onu biliyorum da dogum öncesinde de alıyorlar mı acaba onu öğrenmek istiyorum ve odaları nasıl acaba
duygum19 1Dygs1 peki doğum öncesi mi yoksa doğum sonrasımı aliyolar acaba birde ziyaretçi saatleri de gelebiliyo dimi
1Dygs1 duygum19 doğum sonrası alıyorlar ikiside pandemi sürecinde doğum yaptığı için biz gidemedik almadılar yani içeri kesinlikle