Defne28 kişiden kişiye değişir ama benim de tam o haftada adet sancısı gibi tutmuştu gittim nstye aldılar hiçbişey çıkmadı, idrar yolu enfeksiyonum çıktı tahlilde stres yapmayın akıntı kanama falan yoksa bebek hareketleri normalse sorun yoktur ama devam ederse yarın gidip bir görünün derim