Merhaba arkadaslar
bi oglum var dogumum da konplikasyon oldugu icin sezeryanla dogum yapdim 5 yasinda simdi yine Hamileyim 34 hafdadayim normal dogum yapabilirmiym acaba bu önce sezeryan sonra normal dogum yapan oldumu?
Bi yandan korkuyorum yine ayni acilari bosuna cekecegim kesdir gitsin diyorum bi yandan normal dogum olsun hemen ayaga kalkayim diyorum cok kararsizim..