Kızlar ben ilk doğumumu Özel etlik lokman hekimde yaptım 1.5 sene önce 5.400 e şimdi hamileyim 9 haftalık yine oraya gittim ama acayip derecede para tuzağına dönmüşler hast geneli 😂 7.500 dediler doğum paketine tabi bundan önce yapılan testlere falan 2 bin TL ödedik kan idrar vs Rutin şeyler işte. Ben burada doğum yapmak istemiyorum o parayı bukadar ilgisiz alakasız bir hast vermek istemiyorum. Şehir hast bu doktoru çok duydum Ama randevu alamıyorum iki gündür arıyorum mhrs den de bakıyorum yok 3 hafta sonraya alacaktım. İstediğiniz tarihten 15 gün önce arayın dediler randevu için inş alabilirim. Bide muayeneye kendisi mi giriyor nasıl bir doktor doğuma giriyor mu epidural yapılıyor mu bu hast bilgisi olan yazabilir mi lütfen ilk defa devlet hast gideceğim endişeliyim