Zeynep9120 Kendini hiç korkutma canım unutma sen ne kadar stres olursan bebekte o kadar etkilenir :( kendiliğinden geçiyor kanama alanı benim kardeşim de oldu geçti çok şükür kızı var şimdi 1 buçuk aylık hep olumlu düşün doktorun ilaç verdiyse mutlaka kullan :)