Benimde ön duvarda. Doktor sadece tekmelerini güçlü hissetmezsin dedi. Bide ultrasonda görüşümüzü engelliyo dedi onun haricinde bi sorun olmuyomuş sanırım. Gerçi ben sezaryen istediğim için normal doğumla ilgili anlatmamışta olabilir. Ama sanmıyorum. Çünkü sadece altta olursa sorun yaratır dedi. Diğer türlü nerde olursa olsun fark etmez dedi