Kızlar 17.gün yumurtlama günüm pozitifdi.normalde 28 günde bir günü gününe olurum. Kürtaj oldum aralik ayında ve ilk adetim 41.gun 2.adetim 32.gün oldu 3.adetimi sizce 28. Gün mü olurum.?
Yumurtlamayi 17. Gün gördüm genelde yumurtlamadan 14 gün sonra adet görülür diye bilgim var doğru mu?