Pemberuyam_ segoseco 35+1 haftalik 5 Mayıs görünüyor doğum,gününü doldurursa, sizinki sezaryen galiba aynı tarih olamaz yoksa iki hafta var aramizda, 34 gün kaldı hayırlısıyla bizim
Cerla segoseco bende 33+2 deyim tahmini doğum mayıs 17 23 arası sizinki Sezeryan heralde aramızda 3 gün var sağlıkla inşallah
Nazlideniz91 segoseco 39+2deyim. Doğumum için son 5 🥰🙏 o güne kadar sürpriz yapıp gelmezse Pazartesi gecesi yatışım olacak inşallah ❤️
Sevinc24 Nazlideniz91 yeniyüzyılda Emin’e dilşad da Doğum yapacaksınız sanırım memnun kalırsanız yazar mısınız
7676 38+4 bu aksam lavaboya gittim ve idrar rengimin pembemsi oldugunu gördüm dogum belirtisi olabilirmi enfeksiyon yok bu arada bu sabah bile normaldı aksam böyle oldu
Hat_ice 7676 akintinizi kontrol edin mukus şeklindeyse ve içinde kan kahverengi lekelenme varsa nişanınız olabilir lakin idrar renginden bir sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum tabi eğer idrarinizi yaparken nişanınız gelmediyse hayırlısı olsun bitmiş olmuş gününüz