Minikbirii Hemen bir doktora gitmeniz gerekiyor. 1 haftadır doktora gitmemezlik yapmamışsınızdır umarım, öyle ümit ediyorum. Bu tarz durumlarda hemen gitmek gerekiyor, ilaç başlıyorlar gerekirse progestan ya da yeterli olmazsa pruloton iğne. Kendi doktorunuz olması şart değil herhangi bir kadın doğumcu da olur.