Gulbeyazk en az acıtan yer, 1 defa hemşireye yaptırın, tekniğini gösteriyor, ve sonra rahatça yapabilirsiniz. Ozellikle gobekte alt kısımlar yumuşak olduğu için hiç de acıtmıyor,boşuna korku hissetmeyin.Zaten tehlikeli olsa, çok anormal durumlar yaşatsa asla doktorlar karından yaptırmaz ki