Merhaba güzel anneler
hamileliğimin son ayına girdim. Normal doğum yapmayı çok istiyorum bunun için doğumu hızlandıracak birşeyler arıyorum. Hurma yememi önerdiler onu her gün 7 tane olarak yiyiyorum. Bitki çayı içebilir miyim acaba bilgisi olan var mı. Yada önerebileceginiz şeyler 😊