Busraksu Kızlar merhaba 🙄 yarın büyük olasılıkla çatı muayenesi olacağım ama çok korkuyorum alttan USG ile muayene olduğumda bile canım çok yanıyordu , muayene olan arkadaşlar nasıl geçti ne kadar sürdü çok canınız acıdımı ?
Goknur1410 Busraksu 5 dakika filan sürüyor kendini kasmamaya çalış aklına bile gettirme bak gör diyeceksin bu kadar kısa mi sürüyor
aydinaleyna61 Busraksu ben 3 kere oldum çatı muayenesini ilkinde kendimi çok kastım ve gerçekten birazcık acı hissettim ama İnan çok uzun sürmüyor zaten diğer muayenelerde daha rahattım ve kolay geçti
35rabia Busraksu bugün oldum ikinci gebeliğim hatta normal doğum yapmış birisi olarak korkarak gittim ne yalan söyliyim ama hiç birsey anlamadım zerre acı duymadım doktoruma burdan teşekkür ederim 😂❤ elini çok hafifmiş bu muydu dedim hatta muaniye doğumu da kendisi yaptıracağı için içim de rahatladı bunada normal doğuma uygundur dedi bu arada
Kvsraykt Busraksu çatı muayenesine karşıyım çok saçma birşey doğum başlangıcına kadar baktırmanızın hiç bir anlamı yok çünkü sancı ya da suyun gelişiyle çatı kemikleri de açılmaya başlar lütfen doğumunuza sahip çıkın eğer doktor dar sezeryan için gün verelim derse ne olacak daha doğum belirtisi olmadan alacaklar bebeği aksi durumlardan bahsetmiyorum herşeyin yolunda gittiği gebeliklerden bahsediyorum yanlış anlamayın sakın
Hsturkmen Korkulacak birsey degil canim maksimum 45 saniye suren birsey tedirgin olup korkarsan daha zor olur kasma kendini
Busraksu maviscik77 normalde 37 den sonra yapıyorlar ama benim erken doğum riskim var o yüzden 35+5 iz
Busraksu Kvsraykt çok doğru haklısınız fakat benim kalbimde cihaz var zaten aksi durumda normal doğuma zorlayamam o zaman hem kendımı hemde bebeğimi tehlikeye atmıs olurum 😣
kucukfindik Busraksu korkulacak bişey yok doktorunuza güvenin ve kasmayın 10-15 sn sürüyor. Parmağıyla itiyor biraz rahat olun