40+0 doğuma dair hiç bir belirti yok gün geçtikçe bende anne karnında bir şey olmasından çok korkuyorum. Devlet hastanesi 41+0 olmadan suni sancı vermeyiz diyor. Özel hastane sancı yoksa suni sancı vermiyoruz sezeryana alıyoruz diyor. Ufacık bir ağrı yok.