Omerhatice elcn4139 bebis bir yerde toplanıyor o taraf semsert oluyor canim o sertlik canını acıtmadıgi beraberinde bir ağrı sızı getirmediği sürece bir sknti olmaz inşallah 😇
Sedamelodi elcn4139 benimde çok oluyor ya ağrı da eşlik ediyor buna, şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı ama
Bsmlh elcn4139 semsert oluyor 10 dk bir oluyor benımde basından berı sorun yoktu nst sancı çıktı bu hafta adalat verdı bugun bakacak
Nurcanakkaya elcn4139 bende anlamıyorum kasılmayı kızlar 35 haftalık oldum bu gün rahmime iğne batar gbi sızılı bir acı oluyor yaşayan varmı bide yatarken uyanınca çok belim ve sırtım ağrıyor yaşayan varsa bilgi verirseniz sevinirim karnımda sertleşme de oluyor
MrvCgn Ben de sertlesme olmustu ilk hamileligimde 5 dk da bir oluyordu gunduz. Gecesinde suyum geldi dogumum oldu
Yelda_isyel Omerhatice ben 17+3 gunluk hamişim benimde öle oluyor ağrı sizi yok sadece sertlik oluyo oda yeni basladi ozellikle sola yatınca toplanıyor sanki normalmi 🙈🤗
Snglmmmmmm Yalanci kasılmalarda sadece karin sertleşiyo ama asıl gerçek doğum kasillmalarnda hem karin seertlesiyo hem bele agrı giriyor ayni anda.. Dogum kasilmalarinda belinize masaj yaptirmak sizi rahatlatr ve dalgalarnzin kisa sürmesmi sağlar..🥰👐
Omerhatice Yelda_isyel sen genede doktoruna belirt canim onlara doktorlar yalancı kasılma yalancı sanci diyorlar agri sizi olmadığı sürece norml hele 25 30 dan sonda her zaman oluyor neredeyse zaten