slcn Merhaba ipek ismine karar verdik ama yanına bir isim daha düşünüyoruz öneriniz var mı? (Naz ve nur hariç ailede bolca var çünkü )
srpkse slcn bende ipek ismini çok severim ve bi ara kızıma Nil Ipek ismini düşünmüştüm kulağa hoş geliyor :)
Yldrmygmr Bende temmuda dogum yapcam ipek isminde karar verdik ama yanina isim bulamioruz 😂😂😂 takipdeyim
Selinovvic İpek tek basına güzel bence, ama illa iki isim diyorsanız Nil İpek hep aklımdaydı benim yakışıyor iki isim :)
slcn CansuKansiz ben çok istedim sareyi aslında ama eşim sareye ısınamadı :( ipek sare çok uyumlu aslında
srpkse slcn Beste olucak. Ama benim aklım nil ipek'te :) Çok sevimli geliyor iki isim yan yana gelince çok naif duruyor. Degerlendir derim.