Kızlar doktor bana antibiyotik vermişti onu içtiğim günden başladı bu ağrı eşim fark etti bu sabah cidden de reçeteyi okudum yan etkilerinde eklem ağrıları yazıyordu ondan dolayı olmuş olabilir mi sizce ne yapmam lazım ilacı bırakıyorum kesin zaten de doktoru da arasam mı bilemedim