visnesarisi öncelikle geçmiş olsun. ben de ikiz bebek bekliyorum 24′te serklaj oldum hiç bir belirti olmadan kontrole gittim acil dikiş atıcaz dedi doktor. Çok ince bir zar kalana kadar açılmış rahmim. 3 hafta oldu wc dışında hiç kalkmadım yataktan. Kontrole gittiğimde gayet iyi baskı yaptığında bile açılma olmuyor dedi. Enfeksiyon olmazsa ve su sızıntısı olmazsa normal gününe kadar gidebilir dedi. Çok şükür enfeksiyon değerlerim yükselmedi, su sızıntım da olmadı inşallah böyle devam eder. Hiçbir şey yapmadan yatmanı tavsiye ederim. Yemeği bile yatakta yedim yarı yatar pozisyonda. Kabızlık olmamasına özen göster, rahmine baskı olmaması önemli. İnşallah normal zamanına kadar sabreder bebeklerimiz sağ salim kucağımıza alırız.