Bende ilk doğumumu şehir hastanesinde yaptım. O zaman hastane açılalı iki gün olmuştu o yüzden her yer tertemiz pırıl pırıldı. Sancını çektiğin odada doğum yapıyorsun. Bu benim için avantajdı çünkü diğer hamile kadınları görüp korkmaktan çok çekiniyordum. Doğumdan sonra da iki saat aynı yerde beklettiler dinlenmem için. Daha sonra normal odaya aldılar. Odalar tek kişilik yada iki kişilik oluyor. Neyse ki bana tek kişilik oda düştü. Ebeler de gayet ilgiliydiler. O zaman daha yeni olduğu için pek bi düzen yoktu o yüzden eşim kaldı o gece yanımda. Ama normalde izin vermiyorlar tabi.