Gulmese bende henüz olmadım normal doğum olsun istiyorum ama saniyelik bir durummuş kasmayın diyorlar kendinizi rahat bırakın diyorlar 34+1 haftalığım önümüzdeki hafta doktora giderim büyük ihtimal nts ye bağlanırım diye düşünüyorum ama çatı muayenesini 37 de falan yaparlar diye tahmin ediyorum bekliyoruz bakalım