Melikesvm Benım karnımın altında catlaklarım oldu kasımıyor bıde yanıyor gbı sankı degısık bı acı ne yapsam acısı kaşıntısı gecer
yasemin333 Melikesvm sakın kaşıma tırnağın değdiği her yer çatlıyor.Elinde yağ varsa kaşınan yere sür ovala.
Lulemom Aleo veran varsa ondan sür hem ferahlatır hemde çatlaklara izlere falan çok iyi geliyo. Yoksa da yarın bi tane edinmeni tavsiye ederm
Gulizz Lulemom aloeverayı sürünce gerginlik yapıyor ya onu belli bir süre bekletip silmek gerekiyor mu? Ben de de var kaşıntı ama bilemedim oyuzden sürmedim.
Lulemom Ekinci-ada12 evet bitki olanından ama hazır kremlerden bahsetmiyorum. Ben yüzüme falan heryerime sürerim hep. Çok iyi geliyo. Hatta yazın robottan geçirip buz kalıplarında donduruyorum. Öyle kullanıyorum. Efsanee 😄
Lulemom Melikesvm büyük migroslarda bile var. Büyük Çiçekçilerde falanda vardır peyzajcı gibi olanlar var ya. Kolay bulursunuz bence
Nilgun75 Melikesvm kaçıncı ayda çatlamaya başladı benim. İlkinde hiç olmadı ,ikincisinde de olmaz inşallah her gün badem yağı kullanıyorum
Melikesvm Nilgun75 32haftamdayım 30a kadar yoktu 31haftada bıkac cızık oldu 32de patladı 🤣 ama saga sola donerken canım cok yanıyordu suan catlayınca rahatladım
Lulemom Ekinci-ada12 salatalık gibi soyup içinşn jelini çıkartıyorum. Onu robottan geçirince su gibi oluyo. Öyle buzluğa koyuyorum. Ama kışın normalde ortadan ikiye uzunlamasına kesip direk sürüyorum.
Lulemom Ekinci-ada12 yalnız kimisinde o ilk sarı suyu alerji yapıyomuş. Onu akıtıp kullanın isterseniz. Bende sorun olmuyo akıtmıyorum hiç. Youtube da çok video var kullanımı ile ilgili. Bakabilirsiniz