Doktorum kızımda 17 haftalık iken beyin yanlarında kist gördü geçiçidir olabiliyor bazen ama yinede cerrah paşaya git dedi gittim orasıda aynısını söyledi 20 hafta olmama 2 gün kaldı 20 haftalık iken gel detaylı ultrason çekelim gerileme var mı ölçümünde ona göre yönlendirme yapalım dedi ama geçiyor diyorlar bebek geliştikçe kayboluyormuş yaşan var mı arkadaşlar?