Lokumcuk Bugn nst de sancılarım sadece sertlesme olarak hissetsemde 130 lara cıktı düzenli olarak. Alttan elle muayene yapıldı acılma VS yok sabah dogumum olacak bebegim 2900 gram. Dualarınıza talibiz güzel Allahım saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin ❤️
Gllpkr Lokumcuk amin canım inşallah 🤲 sancılarınız var ama açılmanız yoksa eğer doğumunuz nasıl olucak ki
Minikoocum Lokumcuk merak etmeyin kilosu iyi korkma ins birseycik olmaz ağrı hissi.mi oldu nasıl gttiniz hastaneye rutin kontrolde mi sancı ckti acaba
Eflalhuma Lokumcuk dün gece dogum yaptım bnde 35+3 cok sancım wardı sezeryanla 23:00dogum oldu bebegim 3 kilo 150 gramdı solunumdan dolayı küveze alındı şuan daha iyi dediker daha bebegimi görmedm sadece resmini korkmayın kilosu iyi
Lokumcuk Gllpkr dogumum zaten zorunlu sezeryandı canım hastaneye yatısım yapıldı ciğer geliştirici vuruldu
Lokumcuk Minikoocum geçen hafta nst de sancılarım yine düzenliydi ama ben 110 görmeye ragmen sadece karnımda sertlik hissediyodum. Serum baglanmıstı. Bugün tekrar nst günümde 135 kere kadar cıktı ve hala düzenli olunca doktorum karnımda kalıp bebegin sancılar dan dolayı stres olmasındansa dısarda olsun dedi. Rabbim büyük korkuyorum ama elden bisey gelmiyor
Minikoocum Lokumcuk korkma tedbiren ciğer geliştirici yapılmıştır.ee kilosu da iyi korkma ins dua.ederiz biz sana hiç birseycik olmaz rabbimin izniyle merak etme ins 😘
Minikoocum Lokumcuk olmaz olmaz insss rabbm.buyuk 25 hafta bebisler kocaman oluyor merak.etme rabbim büyük
Eflalhuma Minikoocum ewde bi anda başladı ama cok fena bi sancıydı 6 da hastaneye geldim ntsye bagladılar bebek biyere toplanıp kasılıyodu saat 11 de dogum oldu işte suan gaz sancım war
Lokumcuk Minikoocum rabbime bin şükür sabah 06.05 te bebegim dünyaya geldi 🥰❤️ şuan hersey yolunda ilerliyor sezeryan kimsenin gözünü korkutmasın kalktım yürüdüm oturdum. Henüz süt olmasada emme refleksi i kuvvetlendirmek için emziriyorım. Mama verildi doyunca hemen uyuyor 🥰 küveze suan için gerek duyulmuyor çok sükür insallah böyle devam eder
Minikoocum Lokumcuk ay ben yanlış okumuşum çok.cok.cok sevindim bin maş canm korkma sütte gelir ins merak etme mamadan korkma doysun Miniş ins bizede dua et ne olur benm.kizimda zamanında sağlıkla shtle gelsin ins