Slm arkadaslar benim bebeğim son adet tarihime göre 36+2 haftalık ama her gittiğimde hep 1 hafta önden giderdi şimdi ise 34 haftalık çıktı ultrasona göre boyu 48 cm kilosu 2436 gr olarak çıktı doktor 2li 3lü 4lü testlerimi istedi nst ye gönderdi sancım çıkmadı ayrıntılısıda temizdi acaba bi sorun olurmu daha mı geç doğar veya böyle bi durum yaşayan varmı acaba doğduğunda bi sorun yaşadılarmı endişelendim biraz ilk bebeğim ilki düşüktü korktum 😔