benim 4lü detaylı ultrasyon testinde bebeğimin kalbinde sorun olduğunu gördüler bir damarı olduğundan büyük diğer damarı olduğundan fazla küçük ,kirli kank temiz kanı pompalayan damar yapmıyormuş doğana kadar sıkıntı olmaz diyorlar doğduktan sonra 8-10 kiloya geldiğinde ameliyat olması gerekiyor dediler, bir karnımdan sıvı almak istediler belki bebeğimi aldırmak isterim diye detaylı görmek için ben yaptırmadım bebeğimde ne olursa aldırmıcam çünkü Rabbimden gelen birşey bu hastanede her bebekten 5 doktordan 4 ünde sıkıntı oluyor özel hastanedeydim zeynep kamile sevk ettiler beni şuan gittiğim doktordan çok memnunum , Size birşey dediler mi bebeğiniz hakkında ?