MerveKontakay Size tavsiyem bir gün öncesi, kola gibi kabızlık yapacak şeyler yemeyin, lifli şeyler tüketin, katı şeyler, hamur işi yemeyin. Çünkü ameliyattan sonra en önemli şey gaz çıkarabilmeniZ. Bağırsaklarınızın hareketleri önemli, ben ilk doğumumda o hataya düştüm. Tüm gebelik boyunca sağlıklı beslendim. Ameliyattan bir gün önce ev kalabalıktı, hadi pide lahmacun yaptıralım dediler. Üstüne bir de hiç içmediğim kolayı içince ameliyattan sonra çok bekledim gaz çıksın diye. Çıkmadı, 4 gün sonra tekrar hastanelik oldum. Lifli şeyler tüketin bence. Sezaryenden korkmayın. Ha bir de hemen sütünüz gelmeyebiliyor. Mama da olsun yanınızda. Sağlıkla kavuşun bebeginize. Başka bir başlıkta yazmıştım. Aynen kopyaladım.