Tbd Selam kizlar. Ben kacarak evlendim baslarda cenaze ve korona derken gelinlik giymek veya duğun yapamadık. Şimdi 4 aylık hamileyim gelinlik cekimi yapicaz gelinlikte gobegim pek belli olmasin diye göbek yağını eritebilirmiyim. Bir bilginiz varmı
2pati1baby Tbd göbek yağı eritmesine ne gerek var Photoshop die bir şey var 👀 profesyonel fotoğrafçı bulun halleder hemen
Tbd 2pati1baby belli olursada ya oyle bisey yapicaz yada göbek üstü kabarık gelinlik modeline bakıcam. Bende sacma diye düşündüm ama omrümde 1 defa giycem o gelinliği ondada gobegim belli olsun istemiyorum
Dilek0809 Tbd ay o sıkı sıkı gelinlikle sıkıştırma göbeğini erteleyin normalde bile nasıl sıkar gelinlik bana hiç sağlıklı gelmedi
Tbd Oozgn aslinda egzersizle biraz yorulup cabalayinca eriyor ama oda bi zamndan sonra bunaltıyor galiba
Tbd icedearth benim hamilelikten öncede biraz vardi gobek yağım belki oda ayriyeten fazlaliktir diye düsundum
Tazemomyyy Tbd gelinlik bebeğin den daha önemli değil gelinliğe fazla anlam yükleme alt tarafı beyaz kabarık bir elbise 3-4 saatlik giyeceğin bişey bebeğin daha önemli
icedearth Tbd o zaman biraz karbonhidratı azaltın protein ve yağlı tohumlarla beslenin (yeterli kaloriyi alarak) bu şekilde enerjiniz de düşmez bebeğe yansımaz yani vücutta tuttuğunuz su da gider yağ yakmak için kalori açığı ve biraz uzun bir süre gerekir o da hamilelikte pek önerilmez
Tbd Tazemomyyy ben dugun kina soz nisan hic bisey yaoamadim o yuzden her genc kizin isteyecegi gibi bari gelinlik cekimim olsun dedim tabi ama bebegimin sağlığınıda tehlikeye atmak istemem