EdanrAy Merhablar 30.haftadan beri bebeğimde kilo alma sorunu vardı. Şuan 35.haftadayim 1950 gram 36.haftada almak istiyor doktor. tüp bebekle olmuştu. Haftada 200 gram alıyor ama doktor beklemek istemiyor. Saglikli bebeğim. 2 kilo doğan bebekleriniz kaç gün kuvezde kaldı
Gizoos EdanrAy canım bildiğim kadarıyla çok kalmıyorlar bazısı hiç kalmıyor. Abim 8 aylık 1900 doğmuş bir gece kuvözde kalmış. Belki 2kilo olsun diye tutarlar bence maximum 1-2 hafta durur gibi geliyor. Ama ciğer gelişimi vs tamamsa hiç girmeyede bilir. Eğer bekleme imkanınız var ise 37 beklemekte fayda var diye düşünüyorum ama doktor 36da alalım diyorsa bir bildiği mutlaka vardır
Fatmaada2015 EdanrAy hiç bir sorun yok ortada we zaman da war neden almak istiyor doktorun bence kontrol altında tutulsanız hastaneye yatın ertelenebildiği kadr ertelensin baktınız 38 kadr geldi hiç sorun olmadı kiloda alır benmde bebeğim 30 haftada doğum kanalından daha aşağıya indi 3 cm de açıklığım oldu doktorum yatırdı serum iğne şimdi 33+3 oluyoruz yarın we hala 3 cm açıklıkla aşağıda kalabildiği kadr kalsın dedi doktorum kontrol altındayız 3 hafta geçti bir 3 hafta daha geçiricez dedi bugün gittik 1800 den 2.200 olmuş
gizemozdemir1990 EdanrAy muhtemelen bebek disarda daha hizli buyuyecektir. Doktor en iyisini bilir. Ciger gelistirici yapildi mi?
Fet_omer Tansiyon probleminiz var mı? Preeklampsi olabilir belki, bu gibi durumlarda bebeği tehlikeye atmak istemiyorlar.bende şu an kontrollü gidiyorum cuma karar verilecek, Rabbim yardımcımız olsun
EdanrAy Fet_omer tansiyon sorunum yok. Sorunun ne olduğu da bilinmiyor fazla kilo almıyor geriden dedi.
Fet_omer Gizem957 tansiyon değilde preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi deniliyor.tansiyon belirtisi olabiliyor o sebeple söyledim.protein kaçağı var mı diye bakıyorlar ona göre teşhis koyuluyor
Fatmaada2015 Kuwez işleri belli olmuyor kızım 34+5 de 3.900 doğdu kuweze girmedi ciğer iğnesi falan hiç bir şey yapılmadı aniden açıldım acil sezeryan oldum. Oğlum 37 haftada aniden açıldım sezeryana alındım 3.700 doğdu ama kuweze girdi solunum sıkıntısı çıktı 15 gün kaldı 3.400 olarak geldi ewe korkma ama doktorumla iyice konuş başka doktora da görünebilirsin bence