Cansu_okan her doktor bir olmuyor, aslında ilacın bir zararı yok neden yasakladı acaba? Bende 15-16.haftama kadar kullandım bulantılarım kesilince ilacı da bıraktım ama devam etseydi bende kullanmaya devam ederdim sanırım başka türlü ayakta kalamıyor çünkü insan😬