Kızlar heyecan ne durumda ben çok heyecan yapıyorum şimdiden ne nasıl olacak hiç bilmiyorum ilk gebeliğim yarın doktorum 8.30 da burada ol ilk seni alacağım dedi🙈🙊 yarın bayılmazsam iyidir ya heyecandan🥺 Sizlerde durum ne burada okudugum kadarıyla yarın Sezaryan olacaklar çok var sohbet edelim istedim.🤗💃