Leylaalin 27 haftadayım baş dönmesi oluyor arada sersemlik yapıyor bas agrisi yok ama böyle değişik şekilde bi şey oluyor tansiyon yükselince mi öyle olur normalde tansiyonum 12 /6 arasında
2626262782ayse Leylaalin ya kız bende de oluyor nedeni yok tokum tansiyon iyi kanlarım da iyi ama dönüyor dünya hamilelikle ilgili imiş
Leylaalin 2626262782ayse ilk zamanlar hiç olması son 3 aya girince oldu bi kaç gündür Sen kaç haftalıksın canım
Eji 2626262782ayse bana da oluyor tansiyonum iyi ama böyle yere düşecekmiş hissi oluyor😐 sersemlik gibi
Leylaalin Eji Evet bi anda geliyor biraz rahatsız edici ayağa kalkıp toparlaninca iyi oluyor bende bilmedim 🤷🏻♀️