SudeSelennnn Senayyalcin şuan hastaneyede gidemiyorum covid testim pozitif çok zorlanıyorum deniyeceğim inşallah iyi gelir
Burcuuylmaz Tatlım bende 31 deyim bel agrisina eşlik eden kasık ve kaburga agrım var:(( bende şaşırdım ne yapsam diye burda beklim belki fikri olan vardır…
SudeSelennnn WmonallissA gün içerisinde çok ayakta değilim aslında ben yatmaktan olabileceğini düşünüyordum 😂
Gamzelim12 SudeSelennnn gecmiş olsun cnm ben ikizlere hamileyim bel agrısı gece ayak kalca agrıları mahvediyor magnezyuma basladım iyi geliyor
SudeSelennnn Gamzelim12 oyy maşallah Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin deniyeceğim inşallah iyi gelir 🙏