cnn34 kızlar adetime 12 gün var dünden beri yiyorum yiyorum doymuyorum bu belirtimi sizce hiç oldumu sizede bu kadar erken belirti
2prensesannesi1 cnn34 çok erken cnım Hürrem aklıma geldi hamile kalınca diyordu bildırcın eti istiyorum sülüman 😂😂
Gmommysboy cnn34 iştah artışı şeklinde olmadı(benm iştahım 5.ayda açıldı) halsizlik ve uyku hali oluyordu sersem gibiydim
Ilkayy cnn34 çok erken canım benim belirtim adete 2 gün kala başladı oda tiksinti geldi herşeyden o onun dışında göğüsler şişti akıntım başladı aynı adet olacakmışım gibi yüzüm sivilcelendi dedim adet olucam ama hamileymişim
cnn34 Ilkayy evet o belirtiler ilk gebeliğimde bendede oldu ama dış gebelikti şmdi yüzümü sivilce bastı hiç görmediğim sivilceler çıktı yüzümde iştah açılması fln acaba belirtimi dedim☺️
cnn34 2prensesannesi1 hmmm bakalım biraz daha zaman geçsin adetime iki gün kala bi test yapıcam ramazanın ilk günü adet olmam gerekiyo mübarek günde öğrenirim belki☺️