Herkese merhaba. 10+2yim. Benim mide bulantılarım ve kusmalarım ciddi oranda azaldı. Ancak yemek yedikten sonra aşırı bir hazımsızlık sorunu yaşıyorum. Sanki yediğim şeyler midem tarafımdan sindirilmiyor gibi. Ki aşırı bir yemem de yok. Bir de reflü başladı…