28 hafta 3 günlük hamileyim ama kanama geliyor 2 gün önce dr daydım ve çok fazla kan yoksa korkma dedi ama ben endişeleniyorum ister istemez pıhtı geliyor ara ara ama bebegim hareketli şükür bide gebelik tansiyonu çıktı ilaç da kullanıyorum varmi böyle şeyler yasayan acaba