Melisa18 Arkadaşlar 39+2 haftalık gebeyim dün 3 cm aktif olmayan açıklıkla hastaneye yatış yaptım eve geldim hiç bir şey yoktu ama şimdi kan gelmiş sancım falanda yok hastanede bize çok uzak sizce gitmeli miyim
Dilekcnkn Melisa18 benim 4 cm açıklığım vardı ama sıfır sancıydı gittim yattım akşam 8′de gittim 2′fe doğum yaptım bence gidin ne olur ne olmaz
Masalannesii Melisa18 canım ben hiç riske atma hastane size uzak diye biran önce git korkutmak istemem ama bildiğim kadarıyla gebelikte kanama bide son haftlarad olan kanamada direk hastaneye gidilmesi gerekiyor biz şimdi burda ne desek boş biran önce hastaneye git derim🌸
Melisa18 Dün akşam 5 ye gittim sabaha kadar hiç bişeyim yoktu alttan muane ettiler falan 3 cm açıklık var ama aktif değil dedi şimdi de pedimde lekelenme mevcut
BurcuP Melisa18 aktif ne demek ya anlamadım. Benim doktorum kanama su gelmesi ve sık sancı olursa hemen gel dedi sen de git bence açıklık da varmış