Zeze03 en iyi gelen şey süt ile göğsü iyice ıslatmak aslında, ve destek olarak krem kullandığınızda düzeliyor. Hatırlıyorum da göğüs uçlarım kopmak üzereydi yarık yarıktı sütümle iyice ıslatıp emzirmeye başladım ve krem kullandım bir hafta geçmeden düzeldi umarım hemen iyileşir geçmiş olsun ❣️