Herkese iyi akşamlar devlet hastanesinde kontrollere gidip muayene ücreti ödeyen doğum yapıp da doğum ücreti ödeyen var mı
Benim hiçbir sigorta ve güvencem yok muayeneler için her gidişimde hastane veznesine 6 tl muayene ücreti ödüyorum analık hakkı diye bi durumdan yararlanıyormuşuz fakat yinede belli bi ücret ödeniyor doğum için de sezeryan veya normal doğum için ücret ödeniyor mu ??