Kızlar hangi folik asit kullanıyorsunuz.ben folidonce kullanıyor b12 Li olan mor kutu. Memnunum ama bana faydası olduğunu düşünmüyorum. Elenatal-1aldım vücudum rahatladı ama doktor bana dedi ki magnezyuma karşı alerjin olabilir magvital şaşe dokunmuştu acildeki doktor ama . Acaba 100 mg magnezyum var için de içtim ama bir tuhaf oldum o anlık acaba psikolojik mi .? Anlayamadım .?